čtvrtek 27. října 2016

Jak mi roste Bianca II

V této části bych rád zdokumentoval jak mi Bianca rostla letos najaře. Začal jsem začátkem Března, do zdi natloukl skoby a natáhl 2 vodorovné vodící pozinkované dráty. Spíš bych tento způsob nedoporučil. Skoby mají tendenci zeď ničit, takže použití hmoždinek v kombinaci s háčky se závitem bude určitě mnohem praktičtější. Stejně tak vodící drát. Někde jsem měl zbytek drátu, ale rozhodně bude lepší drát s větším průřezem, já použil moc malý. Navíc díky absenci napínáku se během roku prověsil. Původně jsem zvažoval systém vedení Vertiko (to je vysoký "Vertikální" kmínek s odbočkami nalevo/napravo, které se pak krátí na 2 očka). Ale nakonec jsem zvolil střední vedení s mírným obloukem. Kmínek jsem zvolil cca ve výšce 80cm. Opatrně jsem ohnul "tažeň" kolem vodícího drátu, přivázal a vyslepil očka na kmínku.

Bianca 24.3.2016

Řekne se to jednoduše - vyslepit očka, ale když nemáte žádné předchozí zkušenosti s vyslepováním ani pořádně nevíte jak se to dělá. Možná se teď smějete, ale já si s tím vážně lámal hlavu! No nakonec je to až příliš jednoduché, očka se nevyslepují nožem, ani kleštěmi, ani ničím jiným. To proto, že by jste keř spíš poničili. Prostě přes očko přejedete palcem a tím ho vyškubnete - jednoduché, rychlé :-)  Teď můžete kouknout jak mi to hezky rostlo:

Bianca 22.4.2016

Bianca 22.4.2016

Bianca 4.5.2016

Bianca 4.5.2016


Bianca 20.5.2016

Bianca 20.5.2016

Pokračování příště..

Žádné komentáře:

Okomentovat